KASUTUSTINGIMUSED

1. Üldtingimused

1.1. Sparkle e-pood müüb Gold Digger OÜ-le kuuluvaid tooteid (edaspidi Tooted).

1.2. Käesolevad ostutingimused kehtivad ostu-müügilepingutele (edaspidi Leping), mis sõlmitakse e-poes veebiaadressil www.sparkle.ee (edaspidi E-pood) kaupa telliva kliendi (edaspidi Klient) ja e-poodi haldava ettevõtte Gold Digger OÜ (edaspidi Müüja) vahel.

1.3. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.

1.4. Müüja andmed: Gold Digger OÜ, registriaadressiga Astri tee 4, 74001 Viimsi, Eesti. Reg. kood 12536088.

1.3. Müüjal on õigus käesolevaid tingimusi ühepoolselt ilma etteteatamiseta muuta. Muudetud tingimused jõustuvad Müüja veebilehel www.sparkle.ee avaldamise hetkest ja kehtivad üksnes tellimuste suhtes, mis on esitatud pärast tingimuste muutmist.

1.4. Müüja e-poes ostu vormistades ning pangaülekannet või ettemaksu sooritades kinnitab Klient, et ta on tutvunud käesolevate ostutingimustega ja on nendega nõus.

2. Hinnad

2.1. E-poes on kõikide toodete hinnad kuvatud eurodes ja sisaldavad Eesti Vabariigis kehtivat käibemaksu.

2.2. Toodete hinnad ei sisalda postikulu.

2.3. Müüja jätab endale õiguse korrigeerida hindu ilma ette teatamata. Kui Klient vormistas oma tellimuse enne uute hindade jõustumist, siis tema jaoks kehtivad hinnad, mis on kajastatud tema arvel.

3. Tooted

3.1. E-poes kuvatavate Toodete juures on kirjas Toodete laoseis. Müüja teeb kõik endast oleneva, et E-poes oleks kuvatud korrektne laoseis, aga Müüja ei taga Toodete saadavust, kuna see võib olla ekslik seoses võimalike tehniliste probleemidega E-poe süsteemides.

3.2. Juhul kui ilmneb, et tellitud Toode laost puudub ja seda ei ole võimalik enam ka tootjalt tellida ning E-poel ei ole võimalik Kliendi tellimust täita, võtab E-poe töötaja Kliendiga ühendust ja pakub välja asendustoote, võimalusel uue kohaletoimetamise aja või tagastab Kliendile ostusumma hiljemalt 5 päeva jooksul.

3.3. E-poes kuvatavad pildid Toodetest on illustratiivsed ja võivad vähesel määral tahtmatult erineda Toote tegelikust väljanägemisest.

4. Postikulu ja kohaletoimetamine

4.1. Tellimuse saab TASUTA kätte Nomination Italy esinduskauplusest T1 Mall of Tallinn keskuse I korrusel, Peterburi tee 2, 11415 Tallinn. Kauplus on avatud E-P kell 10-21.

4.2. E-poe tellimuste kohaletoimetamine on alates 30€ ostust TASUTA SmartPOSTi või Omniva pakiautomaatidesse üle Eesti.

4.3. E-poe pakutavad tarneviisid:

* Itella SmartPOST pakiautomaat – 2.40€ / Alates 30€ ostust TASUTA!
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. 

* Omniva pakiautomaat – 2.90€ / Alates 30€ ostust TASUTA!
Pakiautomaatide asukohad leiate siit.

Tooted jõuavad Teie valitud pakiautomaati 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest. Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse Teid SMS-iga, mis sisaldab uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, tagastuskoodi ning hoiutähtaja lõppu. 

 * DPD kulleriga koju või tööle – 4.90€
Tooted tuuakse kulleriga Teie valitud aadressile 1-3 tööpäeva jooksul alates tellimuse vormistamisest. Kuller võtab Teiega telefoni teel ühendust ning lepib kokku sobiva aja kauba kättetoimetamiseks.

4.4. Klient on kohustatud säilitama Toote pakendil oleva triipkoodi kuni 14-päevase tagastusperioodi lõpuni. Kliendil on võimalik soovi korral Toode ümber vahetada või tagastada kasutades selleks vastavat triipkoodi.

4.5. Kauba kohaletoimetamise kulud kehtivad tellimustele Eesti Vabariigi piires. Kui Klient soovib kaupa tellida väljapoole Eestit, tuleb transpordi maksumuse osas Müüjaga eraldi kokku leppida.

4.6. Kui E-poes on käimas müügikampaaniad, võivad tarneajad olla pikemad. Vabandame võimalike ebamugavuste pärast!

5. Makseviisid

5.1. Tellimuse vormistamisel saab Klient valida omale sobiva makseviisi: erinevad Eesti pangalingid  (Swedbank, SEB Pank, LHV, Coop ja Luminor Bank) või Ettemaksuarve.

5.2. Valides makseviisiks “Ettemaksuarve”, saadetakse peale ostu vormistamist Kliendi e-posti aadressile tellimuse kinnitus ja ettemaksuarve, mille alusel kuulub tasumisele 100% toodete summast. Ettemaksuarve summa tuleb tasuda pangaülekandega Gold Digger OÜ arvelduskontole 3 tööpäeva jooksul. Arve tasumisel tuleb selgitusse märkida ettemaksuarve number ja Kliendi nimi, juhul kui see erineb maksja nimest. Juhul kui ettemaksuarve ei ole tasutud 3 tööpäeva jooksul, siis tellimus tühistatakse.

5.3. Gold Digger OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Gold Digger OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

6. Ostu sooritamine

6.1. Klient valib E-poes välja soovitud Toote ning lisab selle ostukorvi, klikkides nupul “Lisa ostukorvi”.
6.2. Tellimuse vormistamiseks tuleb ostukorvis klikkida nupul „Vormista ost“, misjärel suunatakse Klient tellimuse vormistamise lehele. Pärast nõutud andmete sisestamist tasub Klient Toote eest internetipanga pangalingi vahendusel ning kinnitab tellimuse klikkides nupul “Tagasi kaupmehe juurde”.
6.3. Pärast Toote eest tasumist saadab E-pood Kliendi e-postile tellimuse kinnituse.
6.4. Klient kohustub tellimuse vormistamisel esitama tellimuse täitmiseks vajalikud, tõesed andmed.
6.5. Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel Kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tingitud täitmise võimatuse või mistahes sellest tulenevate tagajärgede eest.

7. Püsikliendiprogramm

7.1. Kõik E-poes registreerunud Kliendid saavad alati kõigilt täishinnaga Toodetelt automaatselt soodustust -5%. Soodustus ei kehti allahinnatud  Toodetele.

8. Kauba tagastamine

8.1. Kliendil on õigus Toode tagastada 14 päeva jooksul alates paki kättesaamisest.

8.2. Toote tagastamiseks peab Klient saatma Müüjale taganemise avalduse e-posti aadressile info@sparkle.ee. Avalduse näidise leiad siit.

8.3. Toote tagastamine toimub samal viisil, mil Toode Kliendile kätte toimetati. Kasutades E-poe poolt pakutavaid tagastamisviise, on Toodete tagastamine Kliendile tasuta.

8.4. Klient peab Toote tagastama Müüjale esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saatmisest.

8.5. Tagastatav Toode peab olema originaalpakendis ja ei tohi olla kasutatud, rikutud, määrdunud või muude kasutamisjälgedega.

8.6. Müüja kannab tagastatud Toote maksumuse ja Kliendi poolt tasutud Toote kättetoimetamiseks kulunud postikulu tagasi Kliendi arveldusarvele 14 päeva jooksul alates Toote Müüjale tagasi jõudmisest.

9. Isikuandmed ja nende kasutamine

9.1. Kliendi poolt ostu sooritamisel või konto loomisel esitatud isikuandmed kantakse Müüja kliendiregistrisse ning kasutatakse müügiteenuse osutamiseks.

9.2. Andmeid käsitletakse konfidentsiaalselt ning ei avaldata kolmandatele osapooltele, v.a. juhul kui Kliendi poolt valitud kohaletoimetamise viis seda eeldab ning seadusega ettenähtud juhtudel.

9.3. Müüja jätab endale õiguse saata Kliendile infot uute toodete ja sooduspakkumiste kohta, kuid Kliendil on igal ajal õigus paluda oma andmete kustutamist Müüja andmebaasist.

9.4. Gold Digger OÜ on isikuandmete vastutav töötleja, Gold Digger OÜ edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötlejale Maksekeskus AS-le.

10. Muud tingimused

10.1. Käesolevates tingimustes reguleerimata küsimustes lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivast seadusandlusest ning pooltevahelisi suhteid reguleerivatest teistest aktidest.

10.2. Käesolevate tingimuste täitmisest tulenevaid eriarvamusi ja vaidlusi lahendavad pooled eelkõige läbirääkimiste teel. Kui vaidlusi ei õnnestu lahendada poolte läbirääkimistega, on nii Kliendil kui Müüjal õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või kohtusse.

Küsimuste korral palun helistage telefonil +372 677 7676 (E-P kell 10-21) või saatke e-kiri e-posti aadressile info@sparkle.ee.